HTML

Út a riviérára

Egy hosszú út melynek végén a várva várt hétvége

Friss topikok

  • Tancos: Szia Megértem, hisz nagyon sokat dolgoztok. A sulyommal kapcsolat tartom, a futás sokat segít. Má... (2012.04.04. 21:25) London
  • Hella1975: Áprilistól várhatólag meglesz a kihúzható kanapé is. lesz hol aludni. :) (2012.02.19. 21:26) Élmények
  • LeAg: Miutan a Cannes-i fesztival idejen jöttök, talan lesz "egy-ket" CELEB akiket latni fogtok... :-) I... (2011.10.25. 18:20) Köszönet
  • Tancos: :) (2011.10.24. 19:09) ANGLIA
  • Tancos: Hugi is elkezdte. Remélem sikerült neki is elérni mindazt amit nekem. Kolleganőm is csinálja illet... (2011.10.20. 07:59) Snadwich party

Linkblog

ANGLIA

Tancos 2011.10.24. 09:21

Akárcsak Anglia ott is ilyen szép idő van, mint nálunk, igaz ott egész évben. Kellemes idő van az irodákban, csak azt sajnáljuk, hogy hiába zárjuk el a radiátor csapjait annyira melegek a falak, hogy csak akkor hűll ki a szoba, ha hétvégére mindent nyitva hagyunk. Ez 3 60-as bukóablakot, 1 db 100 kétajtós ablakot és 1 db 80-as egy ablakost jelent. Miközben írom akkor is nyitott ablaknál vagyok egy pólóban és folyik a hátamon a víz. Közben, ha kinézek akkor be van borulva, esik és ráadásul alig lehet kilátni. Jó, abban viszont nem tudok állást foglalni, hogy a köd vagy az ablak tisztasága esetleg a tegnapi kávé és a késői angol tejes tea hatására kialvatlan tekintetem okozza.

A hetet 81,4 kg-mal kezdtem. Sikerült tegnap csinálnom ismét egy isteni levest egy csirke farhátból, 1 csirkecombból és némi nyesedékből amiket a sertés comból vágtam le. Kis fokozaton a villanytűzhelyen kétszeri lehabozással és sok zöldséggel, valamint ízesítésként 3-4 petrezselymes KNORR leveskockával, pirospaprikával és pár csipetnyi borral értem el. 10 órakor felraktam, majd irány Anyu. Onnan 14 órakor jöttem el mert 3-ra mentünk babalátogatóba.

Ahogy írtam régebben, pékséggel rendelkezőknek direkt kenyeret vinni egy jó poén, de azért raktunk még a csomagba Tokai szomorodni-t az apukának, hatalmas szív Milkát anyukának, Milka csokit a kicsi lánynak, valamint egy nagy adag popsitörlőt a pénztárcának. A született kisfiú meg majd a finomságokat szűrt formában megkapja.

A szendvicsezés is hozott magával némi meglepit. Viki kért CSAK sajtos melegszendvicset. Zoli (az apuka) be is rakta melegedni, vagyis pirítani a sütőbe a kenyeret, csak elfelejtette, hogy az igen modern sütőjük, igen gyorsan megoldja a pirítást. Ez egy kicsit sokra is sikerült, mert szénné éget a szó legdurvább értelmében. A kenyeret lángolva vette aki a sütőből. Ennek öröméből illetve a terület illatosítását követően felhagytunk a kenyér  evéssel.

Jóllakva hazaértünk, de nem bírtam kihagyni a levesem megkóstolását. Aki ismer az tudja, hogy számomra a leveses tál csak az étteremben elfogadható. 10-ből 11 szer inkább a müzlis tálat részesítem előnyben, kóstolásnál, vagy langyos levesnél viszont a jól bevált tejes, vagy teás bögre a kedvencem. Egy közepes vagány kanállal (merőkanál) háromszor tudok szedni a bögrémbe. Ez egyszeri kóstolásnak megfelel, na de a zöldségeket nem szabad kihűlni hagyni, azok is bekerültek a rendszerbe. Nem is csodálkoztam a reggeli súlyomon.

Szombaton megviccelt a kocsi. Lefulladtunk, méghozzá hazafelé az emelkedőn még Nógrád határában. Mint utólag kiderült a benzin hiánya volt a gond. A fedélzeti computer szerint még vooooot benne 120 km-re elegendő nafta( számításom szerint 6-7 L). A motor szerint nem. Gondoltam jó apához híven leülők a kettővel beszélni, hogy jussanak közös nevezőre, de azért szerintem egy kicsit macerás lenne mind a kettőt leültetni velem szembe egy-egy székre és ráparancsolni, hogy hátratett kézzel üljetek és figyeljetek rám. Belegondolva, lehet hogy az AC pumpa volt a hibás mert káposztát ettünk és Viki pont a pumpa felett ül, azért a gázoktól Ő sem mentes. Ez már nem OPEL, hogy csak kinyitom a motorháztetőt és látok mindent. Még a gyertyákat sem tudnám megmondani hol vannak. Vártun egy kicsit, hogy sogor hozzon 4 l benzint, azt beleöntöttem és pöcre indul a kicsike. Irány Vác, MOL kút, bele 10 L. Mai viszont nem volt betervezve. Ez a harmadik ilyen féle lerobbanás és szerintem nem is az utolsó.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://franciariviera.blog.hu/api/trackback/id/tr173325628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hella1975 2011.10.24. 10:51:36

Tévedés. Itt nem esik!! Alig esett eddig, mióta itt vagyunk! :)

Kocsinak jobbulást!

Tancos 2011.10.24. 13:57:02

Nem arra gondoltam, hogy állandóan esik. Csak nálatok többször borúsabb az idő, mint nálunk.
Amúgy még elég fura ezt így leírni.

Hella1975 2011.10.24. 14:28:14

Még így sem állta meg eddig a helyét. Nálunk eddig szinte mindig sütött a nap. :D Tudom, fura. De áthoztam a szép időt. Volt egy-két nap hüsibb idő a múlt héten, de akkor is sütött a nap és ismét 16 fok van és ragyogó napsütés. :)
süti beállítások módosítása