HTML

Út a riviérára

Egy hosszú út melynek végén a várva várt hétvége

Friss topikok

  • Tancos: Szia Megértem, hisz nagyon sokat dolgoztok. A sulyommal kapcsolat tartom, a futás sokat segít. Má... (2012.04.04. 21:25) London
  • Hella1975: Áprilistól várhatólag meglesz a kihúzható kanapé is. lesz hol aludni. :) (2012.02.19. 21:26) Élmények
  • LeAg: Miutan a Cannes-i fesztival idejen jöttök, talan lesz "egy-ket" CELEB akiket latni fogtok... :-) I... (2011.10.25. 18:20) Köszönet
  • Tancos: :) (2011.10.24. 19:09) ANGLIA
  • Tancos: Hugi is elkezdte. Remélem sikerült neki is elérni mindazt amit nekem. Kolleganőm is csinálja illet... (2011.10.20. 07:59) Snadwich party

Linkblog

4. nap

Tancos 2011.05.25. 07:48

.Ennek a napnak a kezdete  nem volt olyan mint a többieké. Reggel nagyon nyanvadtan ébredtem, az betudható, hogy a lányom közöttünk aludt immár 2. napja és nagyon sokat forgolódik.

Munkatársaim ma nem jöttek, így éber alvást gyakoroltam a buszon. Hál istennek nem aludtam el, pedig volt mikor úgy keltettek fel a Megyeri csárda előtt.

A receptek alapján minden reggel meleg vízbe citrom levet (friss) kell rakni és meginni. Ezzel csak az a baj, hogy benne van a "meleg". Ez nekem nem megy. Inkább mikor bejövök a munkahelyemre akkor a csapból engedek vizet és egyből fellendülve frissében rakok hozzá citromlevet.

 

Ma megyünk menetgyakorlatra, ennek a menet részén most nem kell részt vennem a hátam miatt, de a kinti bulin igen. Sertéspörkölt lesz tésztával, meg gondolom kenyér. Hoztam magamnak levet leturmixolva, meg tegnap feleségem kapott egy nagy adag epret, hozzá hoztam almát is. Saláta van még a hűtőben.

Míg el nem felejtem  a reggel mérekezés 93,5 kg volt. Ez elmarad az eddigi folyamattól. Megértem., ha így folytatnám akkor a 15 kg 2 hét lenne. Amire még ruházattal sem vagyok felkészülve. Még jó hogy itt a nyár és nem kell téli cuccot felvenni.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://franciariviera.blog.hu/api/trackback/id/tr982930632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hella1975 2011.05.25. 08:27:58

A melegvíz beindítja az emésztést. Azért hasznos reggel azt inni. Elég, ha csak erősen langyos. Hajrá. :D

A méregtelenítés során a mérgeknek ki kell ürülni valahogy. Mondjuk kakilás formájában. :)

Tancos 2011.05.25. 14:13:50

@Hella1975:
Gondoltam, hogy azért kell. Télen még jó is lenne.

Hella1975 2011.05.25. 14:16:07

Reggel még csak nincs olyan meleg. :D
süti beállítások módosítása