HTML

Út a riviérára

Egy hosszú út melynek végén a várva várt hétvége

Friss topikok

  • Tancos: Szia Megértem, hisz nagyon sokat dolgoztok. A sulyommal kapcsolat tartom, a futás sokat segít. Má... (2012.04.04. 21:25) London
  • Hella1975: Áprilistól várhatólag meglesz a kihúzható kanapé is. lesz hol aludni. :) (2012.02.19. 21:26) Élmények
  • LeAg: Miutan a Cannes-i fesztival idejen jöttök, talan lesz "egy-ket" CELEB akiket latni fogtok... :-) I... (2011.10.25. 18:20) Köszönet
  • Tancos: :) (2011.10.24. 19:09) ANGLIA
  • Tancos: Hugi is elkezdte. Remélem sikerült neki is elérni mindazt amit nekem. Kolleganőm is csinálja illet... (2011.10.20. 07:59) Snadwich party

Linkblog

27. nap - Péntek

Tancos 2011.06.17. 22:53

A mai napot nem kis meglepetéssel 88 kg alatt egy picivel zártam. Fáradt voltam, mert mostanában 23 óra után sikerül az ágyba kerülnöm. Meg hát Viki sem tudja kihagyni az esti befekvést közénk. Néha csak akkor vesszük észre, mikor már ide-oda dobálja a végtagjait álmában. Azért nem mindig kellemes mikor a derekadat rúgva ébresztenek fel, vagy egy könyök érintését csillapítod az orroddal. Összefoglalva, nem gond, ha kint van, mert rosszat álmodott, de egyre inkább kezd hozzászokni. Már mondtam neki, hogy megszüntetem a szobáját és megint lesz egy nagy nappalink, merthogy a Francia ágyat visszaviszem.

Tehát a mai nap: Reggel két maroknyi cseresznyét, 1 banánt és 2 db őszibarackot tüntettem el. Majd nekiláttam a számítógépem újratelepítésének. Kb 2-3 éve nem volt ily módon karbantartva. Eddig XP volt rajta, most kapott WIN 7-et, de lehet hogy visszamegyek Vistára, mert az 5.1-es SB live kártyámat nem ismeri fel. Még megpróbálok letölteni hozzá programot. Közben megérkezett az informatikus által karbantartott és beállított gépe az egyik munkatársnőmnek. Ott még be kellet állítani a hálozatott, a hálózati nyomtatót, biztonsági mentéseket és egyéb jogosultságokat. Annyira belelendültem az egészbe, hogy majdnem lekéstem a 11:26-os buszomat.

Péntekenként én megyek Vikiért az oviba, majd a nagycsoportosok udvarán megvárjuk Ildit. Az uzsit eddig (diéta előtti időszak) mindig én kaptam meg, mert közvetlenül ebéd után (12:30 fele) érek oda, ilyenkor Viki még tele van. Ma volt az első olyan, mikor igen csak akaraterő kellett, hogy ne egyem meg az egészet. Bagett zsemle, vajjal megkenve mindkét felét, gépsonka és paprika díszítette a belsejét. Isteni illata volt. Lehet, hogy nyert az ördög, de a paprikát kiettem belőle. HÜMMMM. Nem is írtam, hogy reggel arra ébredtem, hogy folyik a nyálam és álmomban friss fehér kenyérrel a kezemben „mosogatom” el a pacal pörköltös edényt, mely még félig tele volt pörkölttel. Ez a tudatalatti.

Az ebédre, gondoltam nem eszek nyers zöldséget, így az gondoltam ki, hogy olíva olajon megpárolom az oválisra vágott sárgarépát, dobtam mellé 2 db paradicsomot felkockázva (jó nagy kockák), fél kaliforniai paprika csíkokra vágva, 5-7 karikányi póréhagymát apróra feldarabolva, majd a végén 2 db „S” tojást (kb 1 db „M” méretű tojás mennyiség) egy pohárban kevéske borssal felvertem és a edénybe csurgattam. Egy kicsit olyan volt mint a tojásos lecsó, csak volt még benne sárgarépa is. Nekem nagyon ízlett, igyekeztem nem az egészet bevágni.

Napközben arra gondoltam, hogy csak folyadékot fogok inni, mely Víz formájában materializálódott a gondolataimban. Be is tartottam.

Miközben tettem-vettem a konyhában Viki fodrászosdit játszott Ildi hajával. A képek magukért beszélnek. Többször hallottam a hajhúzásnál használatos szavakat. Drukkoltam Vikinek, hogy minél extrémebb legyen, azt hiszem sikerült.

Vacsorára megpróbáltam valami különlegeset összeállítani, hát kinézetre az volt, de a hall fura íze elnyomta az egészet. Jénai tál fedelébe 1 sorban krumpli, majd 1 sor sárgarépa, megint krumpli és a tetejére raktam a szójaszószban megpácolt halat. Olíva olajat öntöttem rá meg egy kevés szójaszószt. Az egészet lefedtem alufóliával. Beraktam a sütőbe, mikor a krumpli megpuhult akkor állítottam át a sütőt grillezésre és a halat, valamint a krumpli adag felső részét meggrilleztem. A hal kivételével minden finom volt.

Este séta volt tervezve - mi gyalog, Viki bicaj -, de Vikinek sikerült a számításokat keresztbe szántani, mikor a biciklivel keresztbe állt a főúton, mikor jöttek a kocsik és nem csinált semmit, csak figyelte, hogy mindenki Őt kerülgeti. A bünti az volt, hogy nem biciklizik tovább, irány haza. Ez mind a lakástól kb 50m-re történt a kereszteződésben. Így a séta nem volt valami kielégítő. hazaérve éreztem, hogy valami mozgás kellene. Elővettem Ildi egyik szülinapi ajándékát. Taposógép. Kipróbáltam. kb 20 percet nyomtam, de már az 5. percben uncsi volt. Megkértem Ildit, hogy adja oda a könyvemet. Olvasás közben is megy, így eltereltem a figyelmemet. Mikor befejeztem, rendet raktam a konyhában. A lakásban meleg volt ezért kiültem az erkélyre és olvastam tovább a könyvet. Most jutott az eszembe rossz címet írtam a múltkor. Robin Cook – Agymosás. Fura is volt, hogy mi köze van a személyiségzavarnak a járványokhoz és vírusokhoz. Most már értem mi volt a fura.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://franciariviera.blog.hu/api/trackback/id/tr442993791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hella1975 2011.06.17. 23:11:31

Sirály lett Ildikó sérója! :D

Tancos 2011.06.17. 23:22:46

Kár hogy a képek nem adják át a hangot is. Nem kicsit húzta Ildi haját. Kb olyan lehetett mikor a jó hosszú hajat kifésülik egy kiadós erdei buli után. Mindenesetre én biztattam Viki-t, hogy 3 cofnál és 2 hajcsatnál ne álljon meg.

LeAg 2011.06.18. 06:47:04

Lassan közeledik a dieta vége....probállak felkésziteni a következö menetre.
Kiváló gondolat a taposo gep. én mindig bepasszitom a hirek alatt vagy valami jo film alatt! Elrepül az idö!
Az álmaiddal kapcsolatban. Ugyanolyan finom barna/rozsos kenyerrel ...probáld a feheret kihagyni!

LeAg 2011.06.18. 07:02:52

Néhány tanács a diéta utani idöre:

1. Probald megszoritani a cukrot, sót a továbbiakban is, sok vizet kötnek le.
2. Semmi vörös hus /hugykösavat termel es köszvényt okoz/
3. Szoritsd meg a kavét, bort /savat termel/
4. Gondolj a folyadék pótlasra az emésztéshez sok viz kell, akkor könnyebben megy
5. ha kilazitasz probald visszatartani magad, csökkentsd az adagot és lassan egyel, meglatod jol fogsz lakni.

Sok sikert tovabbra is!Erdekesek a beszamolóíd es a csaladdal kapcsolatos gondolatok!

Hella1975 2011.06.18. 13:47:09

Talán ez az oldal kicsit segít az úton maradni. Alexandra csupa egészséges receptet ír össze ezen az oldalon. Előtte persze ki is próbálja. Sok köztük a tej, glutén és cukormentes, valamint paleo recept.

alexandragasztroblogja.blogspot.com/

Fagyijai is vannak. :)
süti beállítások módosítása