Többszöri ellenőrzés sem változtatott a reggeli súlyomon 85,1 kg. Ilyenkor kapom az instrukciókat, hogy input-output. Figyelek rá, gondoltam, hogy sok a reggeli gyümölcs, vagy ma nem kellett volna megennem a sok kukoricadarát egy fél tányér levessel. Vacsorára már nem is ettem semmit. Az idő meg nem is engedett nagyobb sétára, mert mikor kiértünk a komphoz már esett is. Sajnos a tegnapi nap folyamán kiderült, hogy megadta magát a kocsi hátsó kipufogó dobja. Holnap mennénk a munkahelyemre, mert nyílt napot tart az alakulat. Este rakok fel néhány képet, természetesen csak akkor, ha nem hagyom itthon a fényképezőgépet.
Tegnap vett kókuszt fehér húsából esténként szoktam egy keveset rágcsálni.
Elmentem ma is úszni. Tegnap vettem fül dugót és orr klipszer. Így ma próbálgathattam a delfin fordulót. Kisebb, nagyobb sikerrel, de ment. Az viszont nem tudom, hogy mennyit úsztam, de arra felfigyeltem, hogy többet, mint amit szoktam. A szauna meg már ráadás volt.
A lépésszámlálót rajtam volt ma, de többször észrevettem, hogy újraindította magát, így pontos értékeket nem tudok mondani. Úgy 6000 és 8500 között lehetett a vége.
Vikinek ma volt a 6. szülinapja. Már tegnap nagyon be volt zsonga, de a mai naphoz nem is lehet hasonlítani. Anyum ma köszöntötte fel. Hozott neki mindenféle csecse-becsét. ildi csinált neki tortát. Nagyon finom volt, igaz én csak a hozzávalókat kóstoltam meg, de egyben nem.
Ma reggel megkértem a sógoromat, hogy vegyen nekem hátsó dobot. Délután már el is tudta hozni, így ma volt alkalom rá, hogy kicseréljem. Gondoltam nem nagydolog, csak kicsavarozom a bilincset, szétszedem a dob tartó csavarját, széthúzom, majd felrakom az újat. A mai rászánt idő kb 30 perc volt. Ilyenkor szokták mondani: - Meg ahogy Móricka elképzeli. Természetesen nem minden ment úgy, mint ahogy kellet. Kezdődött azzal, hogy a szorító bilincs csavarja megadta magát így eltört. Majd a dobot tartó csavar szintén. Gondoltam a szívásnak itt vége, hát nem. Innen kezdtem sorolni azokat a rokoni szállakat, melyek lehetnek a kipufogó klinikán dolgozó kolegának.
Mért is? Hát mert úgy rakta össze a rendszert pár évvel ezelőtt, hogy a hátsó dob csatlakozóját felmelegítette és utána húzta rá a középső dob csonkjára. Ebből következve, hogy a két fém összegyógyult. A képen is látható, hogy mily küzdelem volt a végén. Szétszedni a csonkokat, de sikerül. Én küzdöttem az elején, majd sógor kitessékelt és nekiesett Ő. Csak annyit mondok, hogy nagyobb, erősebb és rutinosabb, mint ÉN. Majd jött az újabb kihívás. Mivel a dobot tartó csatlakozó csavar része eltört, a másik fele természetesen hozzá volt hegesztve a pánthoz. Így nem tudtuk felrakni a dobot. Ezt is megoldottuk. A művelet, kb 1,5 – 2 órát vett igénybe. Persze az egészet nehezítette, hogy szabad ég alatt, eső után a kocsi alatt fekve csináltuk. Még holnap kell vennem bilincset, hogy nem mozogjon a dob, reggel majd azzal kezdek.
Most megyek és taposok egy keveset.