HTML

Út a riviérára

Egy hosszú út melynek végén a várva várt hétvége

Friss topikok

  • Tancos: Szia Megértem, hisz nagyon sokat dolgoztok. A sulyommal kapcsolat tartom, a futás sokat segít. Má... (2012.04.04. 21:25) London
  • Hella1975: Áprilistól várhatólag meglesz a kihúzható kanapé is. lesz hol aludni. :) (2012.02.19. 21:26) Élmények
  • LeAg: Miutan a Cannes-i fesztival idejen jöttök, talan lesz "egy-ket" CELEB akiket latni fogtok... :-) I... (2011.10.25. 18:20) Köszönet
  • Tancos: :) (2011.10.24. 19:09) ANGLIA
  • Tancos: Hugi is elkezdte. Remélem sikerült neki is elérni mindazt amit nekem. Kolleganőm is csinálja illet... (2011.10.20. 07:59) Snadwich party

Linkblog

66. nap - Hétfő

Tancos 2011.07.25. 12:45

82,8 kg. Ez valahogy már stagnálásnak mondható, vagy ingázásnak, mert 82 alá nem tudok menni. Hátha a héten sikerül.

Reggelire zöld alma, 2 db barack és a kihagyhatatlan banán uralta a tányér kihasználható részét. Majd megpróbáltam lefoglalni magam. Ez a folyamat annyira sikerült, hogy ,ha a beosztottam nem szólal meg: "akkor megyek és ebédelek egyet" akkor még mindig lent lennék és eléggé belemerülve csinálnám. Inkább feljöttem és jól megebédeltem.

Ebédre a szombaton legyártott és sóban szegény rakott krumpli ettem, sárgarépával, jégcsapretekkel és 3 db csípős cseresznye paprikával. Az ebédre valókat egy 250 g-os tejfőlős dobozban hozom be. Volt mikor nem is tudtam megenni az egész doboz tartalmát. Szerintem egy tányér nagyságú adag fér el benne, vagy ha 43 préssel (bakancs) megnyomkodom akkor 1,5 tányér.

A délutáni sportolás céljából megpróbálok átszellemülni jegesmedvévé, mert 2 hétig nem lesz meleg víz (éves karbantartás miatt) és így nem tudják fűteni a medencét sem. A megszokott 26-27 C közötti medence szerintem 22-24 C-ra lehűl, vagy még jobban. A szellemülés már 2 hete tart, mert akkor festettem Chili ketrecét. Persze rövid felső és nadrágban. Még mindig találok 2-3 helyet ahol fehér festék található a testem nagy részét fedő "bekecsen". a víz nagyon hideg volt, de a harmadik kör után már elviselhető volt. A szauna ezek után nagyon lassan tudott csak felmelegíteni.

Tervként a mai napra séta volt betervezve, de Ildi nagyon fáradt volt, így maradtunk otthon. Megnéztünk egy romantikus vígjátékot. Chili kapott ma egy két finomságot. Oda van a paprika csutkájáért, de a zöldség részét nem eszi meg. Elfogyott az összes dinnye, a magokat szintén Ő kapta meg.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://franciariviera.blog.hu/api/trackback/id/tr123095970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hella1975 2011.07.25. 22:03:16

Aggódok miattad. Anyum azt mondja, hogy nem nézel ki jól. Azt mondta, hogy nagyon sárga színed van.

Nem szeretnék okoskodni, de ... :)

Ágnessel szerintem beszéljetek, nehogy baj legyen. Tudod, hogy én 1000-rel szurkolok Neked, de nem szeretném, hogy kórházban köss ki.

Tancos 2011.07.25. 22:20:16

@Hella1975: Nyugi nincs semmi bajom, csak inádoma sárgarépát, holnap tervezem, a karalábét nasinak, csak legyen a bótban.
Már alig várjuk hogy hazaérjetek. Mit terveztek a nyaralásra. Beleférünk egy kicsit. Légyszi-légyszi.

Hella1975 2011.07.26. 00:01:34

Így, hogy lefogytál, tuti belefértek. ;)

Már mi is nagyon várjuk, hogy újra találkozhassunk!

3-dikán csörgetlek majd. Vagy Krisz. Napközben úton leszünk: fogorvos és egyéb ilyen helyeken. Ellenőrző körútra megyünk. De estére hazaérünk. :)

Tancos 2011.07.26. 08:01:51

@Hella1975: Két hétig Viki Nógrádon lesz, ott nyaral. Hétvégénken lesz már velünk.
Még megbeszélem anyossal és ha nektek jó akkor esetleg egy bográcsra Nógrádon is találkozhatunk.
Nosztalgia tranbulin, medence, hinta, homokozsó
süti beállítások módosítása