HTML

Út a riviérára

Egy hosszú út melynek végén a várva várt hétvége

Friss topikok

  • Tancos: Szia Megértem, hisz nagyon sokat dolgoztok. A sulyommal kapcsolat tartom, a futás sokat segít. Má... (2012.04.04. 21:25) London
  • Hella1975: Áprilistól várhatólag meglesz a kihúzható kanapé is. lesz hol aludni. :) (2012.02.19. 21:26) Élmények
  • LeAg: Miutan a Cannes-i fesztival idejen jöttök, talan lesz "egy-ket" CELEB akiket latni fogtok... :-) I... (2011.10.25. 18:20) Köszönet
  • Tancos: :) (2011.10.24. 19:09) ANGLIA
  • Tancos: Hugi is elkezdte. Remélem sikerült neki is elérni mindazt amit nekem. Kolleganőm is csinálja illet... (2011.10.20. 07:59) Snadwich party

Linkblog

31. nap - Kedd

Tancos 2011.06.21. 19:55

Jól indult a mai nap, ismét elkopott egy részem, mert reggel 87,1 kg-volt. Most jelenleg 87,2 kg vagyok. Ezek szerint nagyon várom, hogy reggelre elérjem a 86-tal kezdődő kijelzőt.

Nem sok változás volt az elmúlt napokhoz képest. Reggeli gyűmölcs, ebéd főtétel, vacsora zöldség (ha szükséges).

A nap folyamán többször mentem ide-oda gyalog, de holnap a hőség miatt szerintem ez kimarad. Voltam úszni, megint és szaunázni is. Az úszás kb 1,2 km volt, vagy több is.

Hazafele inkább gyalogoltam egyet valahogy úgy láttam jónak, mindenesetre jólesett.

Mikor hazajöttem nekiláttam megcsinálni a holnapi és holnaputáni ebédemet. Fél Kalifornia paprikából, 2 nagy gombából fél Brikkoliból, 2 közepes újhagyma fejéből, 3 sárgarépa, valamit a tegnap este elkészített pácolt csirkemellből. Egy evőkanál szójaszószt raktam még bele. Nekem régen nem izlett a szója, de mára nagyon tudom díjazni azt aki kitalálta. Nagyon finomra sikerült, nem tudtam kihagyni, hogy bele-bele kóstolgassak.

Ildi is megkóstolta, nagyon ízlett neki, rá is repült. Mondtam neki, hogy vigyen magával holnap ebédre, de először nemet kart mondani, majd az ízkavalkádok miatt mégis igen volt a válasz. Látni kellett volna, Ildi nem szereti a gomba semmilyen formáját, így nagyon taktikusan lapos szedőkanállal szedett és alapos mustra után rakta bele az edényébe. Ez nekem amennyiben isteni, mert imádom a gombát. Így van ez a hússal is, például a kínainál, nem tudni milyen húsból készült. Gondoljatok bele, én mindig dupla adag húst eszek. Hát mennyei. Magamnak most kiszedtem a kétnapi adagot. 

Megvan hova szeretnénk menni nyaralni, vagyis kikapcsolodni. A www.csak1utazas.hu-n találtam. Tihanyt, de nem azért mert oda megy Bret Pit és családja, hanem mert 130.000,-os 3 nap 2 éjszaka csak 59.990 egy 4 csillagos hotelben. Még várjuk a volcherünket, hogy megkapjuk, de az időpontot lefoglaltuk. Svédasztalos reggelivel és menüs vacsorával. Az ebédet megoldjuk magunknak. Már alig várjuk. Van némi félreértés a hotellel a fizetéssel kapcsolatban, de remélem addig míg meg nem érkezik az utalvány tisztázódni fog. Ha esetleg valaki kiváncsi rá: http://www.echoresidence.hu/Echo-hirmondo

Elfelejtettem tegnap megírni. Apuval elmentem sétálni és a séta közben futólag találkoztunk az egyik régi Általános Iskolás osztálytársnőmmel, ki köszönés után annyi tett hozzá, hogy gratulál a blogomhoz. Apuhoz fordultam és megkérdeztem, hogy jól hallottam-e. Igen jól, szerinte. Nagyon örültem neki, hogy olvassák olyanok kinek nem mondtam el. Dagadt a mellem a büszkeségtől.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://franciariviera.blog.hu/api/trackback/id/tr103004103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hella1975 2011.06.21. 20:06:18

Tedd fel Facebookra. :)

Tancos 2011.06.21. 20:17:08

@Hella1975: Szerintem már megtettem. Még az elején, lehet hogy onnan olvassák

LeAg 2011.06.22. 07:54:40

Van is mihez gratulalni! Szorakoztato es dinamikus a blogod. Remelem lesz követöd/követöid....!!!!!!!!Sokfele tehetseg rejtözik benned... Mint mondtam vannak terveim veled!
Ildi nyitása... ÓRIÀSI!! A szivem mosolyog!!
A nyaralas nagyon jol hangzik /nem lehervasztaskent/ de egy par jo tanacs. A büfé mint olyan 3 szor annyi etel mennyiseget foglal magaba etkezesenkent/szemely mint egy rendes vacsora:-(/ez tudomany/ Ezen Ivan is elszokott verezni, plane ha a Büfé ebedre van! De mostmar vigyaz ö is!Picit mindenböl es az edesseg..."ALMA" hahahaha!
Alternativa az hogy az ember eszik egy jo nagy reggelit es kibirja vacsoraig! Kulönben 3-4kg plusszal tersz haza minimum...!!!
Gondolj ra hogy milyen nehezen es mennyi kinlodassal jar megszabadulni a kiloktol! En reszemröl elállok! Sokkal rosszabbul erzem magam a felesleges kilokkal mint az elmenye annak hogy egy csomot eszem!
Input-Output!
Elvezd a sikert minden vonalon! Szárnyakat ad!
süti beállítások módosítása