HTML

Út a riviérára

Egy hosszú út melynek végén a várva várt hétvége

Friss topikok

  • Tancos: Szia Megértem, hisz nagyon sokat dolgoztok. A sulyommal kapcsolat tartom, a futás sokat segít. Má... (2012.04.04. 21:25) London
  • Hella1975: Áprilistól várhatólag meglesz a kihúzható kanapé is. lesz hol aludni. :) (2012.02.19. 21:26) Élmények
  • LeAg: Miutan a Cannes-i fesztival idejen jöttök, talan lesz "egy-ket" CELEB akiket latni fogtok... :-) I... (2011.10.25. 18:20) Köszönet
  • Tancos: :) (2011.10.24. 19:09) ANGLIA
  • Tancos: Hugi is elkezdte. Remélem sikerült neki is elérni mindazt amit nekem. Kolleganőm is csinálja illet... (2011.10.20. 07:59) Snadwich party

Linkblog

13. nap - Péntek

Tancos 2011.06.03. 20:18

Sajna nem változott a mérleg állapota a tegnapi naphoz képest. 91,5 kg. Nem mondhatnám, hogy nagyon meglepődtem, mert este a nekem szánt tepsi tartalmát jóformán bekebeleztem. A folyadékfogyasztásom sem volt fent az egekben. Pedig igyekeztem. A zöld tea helyett gondoltam kipróbálom a cseresznyeszár teát. Állítólag van olyan jó mint a zöld tea. Ki kell szárítani a szárakat, majd leforrázni. Most még a szárítási folyamat közepén vagyok, remélem a jövő hét közepén, már ihatok belőle. Mentorom tegnap küldött egy-két naplóbejegyzést, lélekfrissítés céljából. Elolvastam, pár pozitív gondolat röpködött az agyamban, amit sajna a reggeli súly ellenőrzés némileg lenyomott. De a fel a fejjel haladjunk tovább.

Tegnap a masszőr említette, hogy holnap, azaz ma izomlázam lesz, de nem gondoltam volna, hogy ennyire. A derekam mintha le akarna válni, a mozgásban nem akadályoz, de azért izomláz. Bízok benne, hogy jó célt szolgál (kőnyékkel masszíroz, király!!).

Reggeli nem változott a tegnapihoz képest, majd 2 kg banánt vettünk, így annak el kell fogynia. Tegnap kaptam az infot, hogy ehetek utána főtt, vagy bármilyen tojást- hogy ne a szervezettől vonja el a fehérjét a test -  már nagyon örültem neki, hogy a gyümölcs mix után ehetek nasiként 4-5 főtt tojást, hát NEM. 1-2 tojás max, igaz több mint a semmi. MA megint előrébb hoztam a reggelit, mert gyűlésünk van 8-tól, ami eltart kb 10-ig. Legalább letudom ezt a napot is, csak nem tudok uszodába menni.

Ebéd: A pár nappal ezelőtti vacsorák maradékát ettem, (lencse, zöldségköret) nem laktam jól, de nem voltam éhes. 12:40 környékén értünk haza. gyorsan megmelegítettem és megettem 

A családomat megkértem, hogy vonuljanak be a gyerekszobába, hogy tudjak egy kicsit aludni, mert enyhén fájt a fejem. Inkább ittam sokat, de gyógyszert nem vettem be. El is aludtam, arra ébredtem hogy a párnám tiszta nyál, majd visszaaludtam. Összesen kb 1,5 órát aludhattam.

Ma volt unokatesó ovis ballagása, nagyon jól sikerült. Timi kérésére összeállítottam egy 8 perces fénykép válogatás zenés aláfestéssel. (A képet és a zenét Timi hozta). Összeraktam a rendszert és vártam a gyerekekre és szülőkre. a végén még meg is tapsolták. Jó eset de nem az én érdemem, hanem sógornőmé.

Vacsora: Mostanában kihagytam a húst az étrendből amit  természetesen ma pótoltam.

Hozzávalók: Oliva olaj, kakukkfű, szójaszósz, majoranna, bors. Csirkehús (igény szerint), pritamin paprika, újhagyma, póréhagyma, zsenge zöldbab, 3-4 sárgarépa, fagyasztott borsó, 1 fej paradicsom, megpucolt fehér spárga, 1 közepes krumpli, citrom héj, 2 gerezd fokhagyma, kevéske gyömbér.

A citrom héját, a fokhagymát és a gyömbért lereszelem, majd 2 evőkanálnyi oliva olajjal elkeverem. A csirke melleket felkockáztam és a páclében megforgattam, hagytam állni kb. fél órát. A páclét (olajat) beleöntőm a felmelegített wokba és hozzárakom a felszeletelt újhagyma fehér részét és a szeletelt  póréhagymát majd visszaveszem a hőfokot a felére. Hagyom hogy kicsit piruljon. Majd belerakom az apróra vágott krumplit. Ilyenkor kevés szójaszószt használok. Mikor a krumpli kezd pirulni hozzáadom csirkehúst. Mikor a csirke látszólag félig megsült akkor rakom hozzá a spárgát. Jöhet a kakukkfű érzés szerint, kb 3-4 csipet. Lefedem, hadd párolódjon. kb 10 perc eltelte után rakom hozzá a többi zöldséget. Mindenki úgy vagdossa fel a zöldségeket ahogy szereti. ha mindez megvan lefedem és 10 percenként megkeverem. A vége előtt mikor a sárgarépa még ropog rakok hozzá majorannát és borsot.

Jó étvágyat hozzá. A leírt mennyiség két napi adag még úgy is, hogy a feleségem is evett egy keveset belőle.

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://franciariviera.blog.hu/api/trackback/id/tr882955022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LeAg 2011.06.03. 21:16:48

Szia szia, Erdeklödve olvastam a soraidat! Azt hiszem a mennyisegek amiket eszel tuk sokak!!! Sokkal több kaloriat viszel be mint amit lehet!
banant csak egyet max 2 lehet egy nap enni kulönben mar az kiteszi azt a kaloria mennyiseget amit egsz nap ehetsz! CSAK ZÖLDSEGböl ehetsz korlatlanul..... sem feherjeböl sem gyumölcsböl nem ehetsz csak keveset. A kaloria sok lesz amit beviszel! :-( azert nem valtozik a sulyod! Csirkemellböl is csak MAX 2 lehet enni .... szomoru vagyok de latod te is az eredmenyet elmaradasat..! Nezd meg areceptben a MENNYISEGEKET!!!!! Fel a fejjel! A

Hella1975 2011.06.03. 21:53:13

Ha csökkented a mennyiséget, akkor a gyomrod is összeszűkül egy idő után és egyszerűbb lesz. De addig tarts ki.

Tancos 2011.06.03. 21:58:00

Banán reggelre csak 1 db-ot szoktam enni.
A csirke úgy van kiporciózva, hogy 3 db félcsirkehús az amit beosztok 2 napra.
A reggeli 3 alma, 1 banán és némi cseresznye nem tudom mennyire lehet sok vagy kevés. Egy müzlis tálban még púpozott mennyiségnek sem mondható

LeAg 2011.06.04. 05:58:53

@Tancos: Ha nem latod a lefele mutato tendenciat akkor sok a kaloria amit beviszel, nem egetsz el annyi kaloriat mint amit beviszel. Több mozgassal /hosszabb seta nem futas, nem izomizomepitessel/ meg tudod emelni a kaloria fogyasztast. A zsiregetes a fontos! Uszas nem eget annyit mint a kicsit eröltetett menes egy 30-40 perc naponta!
süti beállítások módosítása