HTML

Út a riviérára

Egy hosszú út melynek végén a várva várt hétvége

Friss topikok

  • Tancos: Szia Megértem, hisz nagyon sokat dolgoztok. A sulyommal kapcsolat tartom, a futás sokat segít. Má... (2012.04.04. 21:25) London
  • Hella1975: Áprilistól várhatólag meglesz a kihúzható kanapé is. lesz hol aludni. :) (2012.02.19. 21:26) Élmények
  • LeAg: Miutan a Cannes-i fesztival idejen jöttök, talan lesz "egy-ket" CELEB akiket latni fogtok... :-) I... (2011.10.25. 18:20) Köszönet
  • Tancos: :) (2011.10.24. 19:09) ANGLIA
  • Tancos: Hugi is elkezdte. Remélem sikerült neki is elérni mindazt amit nekem. Kolleganőm is csinálja illet... (2011.10.20. 07:59) Snadwich party

Linkblog

69. nap - csütörtök

Tancos 2011.07.28. 22:03

Szia olvasó. Köszöntelek a vidám és örömekben gazdag életemben, melynek egy részét megosztom veled. A reggel 81,9 kg nyomtam. A következő napokban jön majd az ingázás, mert a munka kapcsán sajnos nem tudok mindig lemenni majd sportolni. Ildi megígérte nekem, ha még sokat fogyok akkor befektet az elmére. Egyenlőre nagyon jól érzem magam a saját bőrömben, bárcsak néha kölcsön tudnám adni valakinek, hogy megtapasztalja ezt a kellemes érzést. az egészben egy rossz van, vagyis kettő. Egy: Elhatározni, hogy elkezded és betartani mindazt ami le van írva, még akkor is, ha már nincs hozzá kedved. Másodszor: Kicserélni a ruhatáradat. Kifogytam az összes alkalmi és farmer nadrágomat. Még kb 8 cm kellene a régi táncruhám felvételéhez. A felső rész már jó rám (csak azért mert tud nyúlni).

A reggeli barack, alma és banán. Valahogy már nem ülők le és vagdalom össze az egészet, hanem megfogok egyet és megyek a dolgomra, majd mikor megint az iroda közelében vagyok akkor jöhet a következő. Így vagyok a napközben a sárgarépával. Megfogok egyet és elindulok a laktanyában. Volt már  rá példa, hogy mások is kértek, mert annyira jó ízűen ettem.

Ebédre a kedden megmaradt rakott krumplit (4-5 kanál) és a 30 dkg -os töltősúlyú edényben sertés ragú levest jó sok erős Pistával. Melléje némi zöldség. Annyira laktató volt, hogy elfogott az álmosság. Még jó, hogy mennem kellett ide-oda. A sport nem igazán jött össze, mert fáradt voltam, így a biciklizést választottam 30 -32 perc erejéig.

Hazaérve sajnos sietni kellett, mert anyu meghívott minket vacsorázni egy pizzériába. Ebben a hónapban volt a név és szülinapja. Így megleptük egy csokor virággal, aminek nagyon örült. Ildi Gordon Bluet (remélem jól írtam, sajttal és sonkával töltött borda) én meg pulykahúsos giroszt ettem tazzikivel. Sajnos a hasábburgonya nagyon sós volt, de a gyömbér citromkarikával segített a végén. mivel szülinap is volt, így nem maradhatott el a torta, vagyis az annak látszott. Rendeltünk túró gombócot  áfonya öntettel, melynek tetejére a pincér segítségével 3 gyertyát raktunk. Meg volt a hatása.

A blog szervert karbantartják, így nem tudom, hogy mikor sikerül majd megint írni, de majd igyekszem.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://franciariviera.blog.hu/api/trackback/id/tr673108426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LeAg 2011.07.29. 09:13:34

Örulök a kommentarodnak!!! Pont ez a hatas amit a dieta el akar erni! Az agy atprogramozodik es jol erzed magad!!! De figyelni kell mert a regi szokasok azok nagy urak es könnyen´felteszik a kilokat!
INPUT-Output!
A ruhatar jo emlekeztetönek.... bevenni könnyebb mint kiböviteni a ruhakat! Kellemes erzes!

Hella1975 2011.07.29. 11:37:39

És Ildikónak is igaza van. Mert az agy nem csak pozitív, hanem negatív irányba is tud csalinkázni.

Hidd el, én tudom. Egy idő után, ha túlzásba esel, nem biztos, hogy van megállás. Mert ugye az agy, igen nagy úr. :)

Tancos 2011.07.30. 11:13:03

@LeAg:
a ruhatárral mindig is gondom volt.Bármelyik irányban.
Most, hogy nincs nagy lehetőségem az úszásra, illetve az időjárás által adott biciklizésre, így rosszabb a helyzet. Hiányzik a mozgás. A taposó géptől meg másnapra megfájdúl a hátam. Pénteken szerintem nyomtunk vagy 6-7 km gyaloglást. Persze amitől az alvás is egy kicsit fura volt.
Azért figyelek a bevitelre. Sajnos a jövő héten még nem lesz fütés és a 18-20 C-os víz nem pont ideális az úszásra

Tancos 2011.07.30. 11:14:43

@Hella1975: Én egyenlőre viccesnek találom, de van benne némi igazság. Jelenleg azt is mondhatom, hogy a tekintélyen nagy mértékben csökkent amit z agyamnak kell koorigálni.

Balazsn 2011.08.02. 19:59:30

en a vizilovakkal vagyok. Ha 1 ember mondja rohogd ki. Ha 2 ember mondja gondolkodj el rajta. Ha 3. is mondja hagyd abba. :D
süti beállítások módosítása