Hát elérkezett a várva várt nap, hogy bemenjünk a Fővárosi autó piacra. Alap hozzáállásom az volt, hogy kocsi nélkül nem is jövünk haza. Mikor elindultunk Nógrádról akkor jutott Ildi eszébe, hogy nem hozta a papírjait, ha esetleg sikerülne venni valamit. Még jó, hogy sogor hozta magával.
Sikerült eljutni, kb 9:30 fele értünk oda. Szisztematikusan körülnéztünk. Meglett az első célpont egy Skoda Oktavia 1,6-os. Talonba raktuk, majd jött a következő egy BORA 1.6 motorral. Az előző tulaj (75 éves) mindenfélét ragaszgatott ki a műszarfalra, melynek a nyomai még mindig ott voltak. Ebben csak az volt a fura, hogy az anyos ülésnél lévő légzsákra előlapjára sikerült neki ragaszgatni. Mely baleset esetén az ott ülő arcába robban. Sajna drága volt, de viszont törött. 2002 évjárat és mindösszesen 57 e km volt benne. Már azon járt az eszem, hogy hona szerzek némi tőkét, mert nem igazán engedett az árból. De jó, hogy nem tettem. Végig jártuk az egész piacot. A végén találtuk meg a kocsit. De nem foglalkoztam vele, inkább mentem tovább. Mikor a végére játunk a piacnak csináltam egy gyors eltárt és a 307 jött ki nyerőnek. Távjelzéssel kb 150 m-ről (mint a pincéreknél) sikerült egy eladót találni. Odajött, jeleztem neki, mit tud a kocsitől, próbaút, stb. Krisztián a sogorom meg avatott szemekkel vizsgálta a kocsit velem együtt. Nagy kivetnivalót nem találtunk. Próbaút végén próbálta alkudozni. Elengedtek 40 eFt-ot, majd mondtam mi lenne ha még 5-őt elengedne. Sajnos itt követtem el a hibát, mert a srác (akit szintén Balázs Zolinak hívnak) felhívta a főnökét aki csak 30 eFt engedett az árból. Itt buktam 10-et, de megérte.
Hazafelé megbeszéltem a foliázást a "B" oszloptól hátra. Beugrottunk a NORAUTO-ba a fioliáé, vagyis szerettünk volna először. Kiszálltunk a kocsiból. Megnyomta a riasztó gombját és a kocsit ki tudtam nyitni. itt megjegyezném, hogy 6 éven át az OPEL a riasztó irányítójával nyitottuk és zártuk. Ehhez szoktunk hozzá. Ekkor jött az első meglepetés, mely hatására az agyamon egy gyors üzenet száguldott át "szar kocsit vettem". Nézegettem a távirányítót, forgatgattam, nyomkodtam a 3 gombot különböző variánsban. Volt mikor mind a hármat, de mindig ki tudtam nyitni a kocsit. nem volt mit tenni, felhívtam az eladót. Ő magyarázta, hogy neki sikerült, mert előttünk nyitotta ki a kocsit. Mondta-mondta én meg egyre hülyébnek éreztem magam. Megpróbáltam a pót kulccsal illetve a pót riasztó irányítóval. Sehogy sem ment. Majd valahogy, véletlenül megfordítottam a kocsi kulcsot "s Lőn felvilágosodás". A kocsikulcs hátoldalán van az ajtók ki-be záró gomb, a másik oldalán meg a kocsi emblémája. Ebben a másik probléma, hogy a pót kulcson nincs ilyen. A kocsin meg nincs kulcsos bejutási lehetőség. Így hazafelé bementünk a márkaszalonba, ahol közölték velünk, hogy a problémát 11-12 eFt értékben orvosolni tudják kb 1-2 hét alatt, ehhez viszont hétfőn be kell menni megrendelni.
Mikor kiértünk Nógrádra találkoztunk a következő hibával. Nem működik a DUDA, vagyis a duda igen, mert ha a kocsi riasztott és utána kapcsolod ki a riasztót akkor a duda hangjával jelez, hogy probléma volt. Így a kormányon kell majd keresni a probléma gondját. Ezzel egyenlőre az a gondom, hogy légzsákos és nem szeretném kilőni, ha piszkálok bele.
De mit is várhatok egy használt autótól. Legyen csak ennyi a gondja és annak én örülni fogok.
Délután még beugrottunk Vácra meglátogatni a dédit és a TESCOban is körülnéztünk.
Hazafelé megmutattam mit is tud a verda, kapaszkodtak is.
Majd 20 fele jött a családi vacsi. A mai nap kajában szegényke volt. Reggelire egy kevéske hall két piritóssal. Ebéd kenyér mentes lecsó, saját kerti alapanyagokból, majd a vacsora mindenféle zöldség felvágottal (újhagyma, póréhagyma, paprika, kaliforniai paprika, koktél paradicsom, sima paradicsom, jégsaláta, párizsi, sonka, erős paprika és mackó sajt)Az egészet fogadásból majd 6 dl vízzel leöblítettem.