HTML

Út a riviérára

Egy hosszú út melynek végén a várva várt hétvége

Friss topikok

  • Tancos: Szia Megértem, hisz nagyon sokat dolgoztok. A sulyommal kapcsolat tartom, a futás sokat segít. Má... (2012.04.04. 21:25) London
  • Hella1975: Áprilistól várhatólag meglesz a kihúzható kanapé is. lesz hol aludni. :) (2012.02.19. 21:26) Élmények
  • LeAg: Miutan a Cannes-i fesztival idejen jöttök, talan lesz "egy-ket" CELEB akiket latni fogtok... :-) I... (2011.10.25. 18:20) Köszönet
  • Tancos: :) (2011.10.24. 19:09) ANGLIA
  • Tancos: Hugi is elkezdte. Remélem sikerült neki is elérni mindazt amit nekem. Kolleganőm is csinálja illet... (2011.10.20. 07:59) Snadwich party

Linkblog

54.55. nap - Szerda, csütörtök

Tancos 2011.07.15. 00:19

Bocsi, de amint látod most sem tudok időben lefeküdni.

Egy kis korrigálás a Viki szülinapjával kapcsolatban. bátyám írt, hogy nem csak frizbit kapott, hanem buborékfújó pisztolyt is. Volt hozzá két tartály, meg Norbi adott hozzá még egyet. Aznap kiürült 2, majd másnak kint Nógrádon a harmadik tartály kb 5 percig biíta. Mert a felét kifújták a másik fele meg kifolyt a csomagtartóba.

Akkor sorrendben:

Szerda:

83,7 kg-mal kezdtem. A reggel bőséges reggelivel köztes sárgarépával illetve ebédre tonhalsalátával zárunt. Az ízzek kaválkádját hoztam össze. Napközben sokat nem mozogtam, csak a kötelezőket, volt mit csinálni az irodában is. Sajnos a késői időre való tekintettel nem tudok felrakni képeket. Sikerült megcsinálni a ketrecet. nagyon szupi lett. Csabi csinálta a ketrec alját én meg az odut, lehet, hogy egy kicsit nagyra sikerült, de nem baj.  Gondoltam nem nagy meló az odú, dehogynem. AMit kigondoltam, csak elméletben jó, így mikor levágtam az oldalakat illetve az alját, még nekiálltam gondolkodni, mi is legyen belőle. Úgy álltam neki, hogy legalább fogpiszkálóig eljussak. Jól későn értünk haza. Azzal nem is lenne nagy gond, de Zsófit is vittük magunkkal, kit időközben haza kellett vinni.

CSütörtök:

83,2 kg-mal kezdtem. Egy kicsit fáradtan az előző napi program után. a reggeli színtén alma, és banán volt. Nem mondhatom, hogy degeszre sikerült ennem magam, de jól laktam. Ebédre húslevest vittem magammal. A munkatársnőm jól megviccelt, mert a hűtőm még mindig tropa, így az ővét használom (nekem sajátom van, neki meg céges). Ő elment capucsinózni, én meg éhes lettem. Az irodában csak a jégsaláta volt. Hát gondoltam, nincs mit tenni. Fogtam magam és elkeztem rágcsálni a jégsalátát, de nem kis darabokban, ahogy szokták, hanem jó nagy levelekben. Olyan voltam mint a kecske, aki megkapta a várvavát káposztályát és kétpofára zabálja. Láttad volna az a csávót, aki benézett az irodámba.  A számból két tenyérnyi (újakkal együtt) saláta lógott ki, mert lusta voltam visszamenni az asztalomhoz, mert az iroda másik végében voltam. Végül majdnem elfogyott az össze sali, mire megjött a kulcsos csajszi.

Hazafelé a szokásos sárgarépa kiséret nem volt, mert elfogyott és még nem vettem.

Mikor hazaértem, akkor jutott eszembe, hogy nekem még kaját kell csinálni holnapra. Elkezdtem, kb 18 óra magasságában. fél 8-kor jött az aza ötlet, hogy mio lenne, ha holnap meglepnénk Vikit a mókussal. Hát telefonáltam egyet és indúltunk. Ahogy kiraktunk a lábunkat szembe velünk jött apu. Ez van ha valaki ritkán használja a telefonját. Így Ő is jött velünk. Kb 1 óra alatt beértünk. A gazdi vadászott egyett, mire a 4 kölyökből kiválasztotta azt az egy fiút amit elhoztunk. Beszélgettünk, majd jött a fizetés. kiderült, hogy a srác autószerelő. Ez még itt nem is volt lényeg. Jöttek a történetek, én meg már gondoltam induljunk, mert jó pár napja nem tudunk lefeküdni aludni Viki miatt, meg az időbeosztásunk miatt. Most, hogy Viki kint van, hátha sikerül. Sikerül a történetek között lejutni a kocsiig. Míra a feleség észrevette, hogy mostanában nem esett, de a kocsi alatt igen nagy vízfolt van. Természetesen előjött az ellenőrzés ideje. A kiegyenlítő tartály üres. A hűtő rendszer üres. Felöntöttük a rendszert, majd halljuk, hogy valahol nagyon fólyi, hát hol is van ez, hát a motor hátúlján eldurrant az egyik gumi cső. Ez mind 9 óra magasságában. Még jó hogy Gábor (akitől a mókus van) autószerelő és tud egy éjjel-nappali alkatrész boltot. A cső leszedése is nagy nyüg volt. A fogyókúrából ismert elszántságomnak köszönhetően sikerült leszednek a meghalt csövet. Vettem egy újat. összeraktuk. Feltöltöttük, én indultunk már haza. 23:40 környékén érkeztünk meg. Most van 00:18. Lehet hogy egy kicsit már fáradt vagyok.

Röviden ennyi. Majd holnap folytatom. nem akartam tovább húzni, mert akkor a fontosabb részek kimaradnak.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://franciariviera.blog.hu/api/trackback/id/tr623068651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LeAg 2011.07.15. 10:44:55

Jaha.... ez az a mokus aki imadja az embereket.....föleg ha elkapjak es bedugjak a ketrecbe amikor mit sem sejtve közeledik hozzajuk... szep nem mondom...... Ö az aki imad ucsörögni fogsagban....! Sajnos ez az emberi perspektiva, a mokusé egy teljesen forditott az igazsag! Mint mondtam: a szivem verzik!!!!!! Ez csak egy önamito szeretet az allat fele. Ö nem tudja ertekelni a SZEP ketrecet, a gugyögo embereket maga körul.....Ö SZABAD AKAR LENNI AZ ERDÖBEN A TARSAIVAL! Remalem vannnak többen akik igy gondolkoznak, kulönben sjnalatos vilagban elunk! SORRY!

Tancos 2011.07.15. 13:31:06

Mindenkinek van egy életszemélete. Nincs ebben semmi probléma.
Sajnos nem tudom, hogy mikor ki és miért rakták a ketrecbe a mókusokat.
A tenyésztő elmondása szerint az anyát és az apát kiengedik és önmaguktól vissza mennek a ketrecükbe. Független, ha nyitva van az ajtó vagy sem. Neki az a biztonság és a folyamatos élelem forrása, amit a szabadban nem tud biztosítani magának.
Lehet hogy sokan vannak a nagyvilágban ugyanazzal a szemlélettel, mint te. De gondolj bele, ha nincs vásárló "erő", akkor nincs kínálat. Viki nagyon örül neki. Ez számára egy oktatás, hogyan tud vigyázni egy másik élőlényre.
süti beállítások módosítása