HTML

Út a riviérára

Egy hosszú út melynek végén a várva várt hétvége

Friss topikok

  • Tancos: Szia Megértem, hisz nagyon sokat dolgoztok. A sulyommal kapcsolat tartom, a futás sokat segít. Má... (2012.04.04. 21:25) London
  • Hella1975: Áprilistól várhatólag meglesz a kihúzható kanapé is. lesz hol aludni. :) (2012.02.19. 21:26) Élmények
  • LeAg: Miutan a Cannes-i fesztival idejen jöttök, talan lesz "egy-ket" CELEB akiket latni fogtok... :-) I... (2011.10.25. 18:20) Köszönet
  • Tancos: :) (2011.10.24. 19:09) ANGLIA
  • Tancos: Hugi is elkezdte. Remélem sikerült neki is elérni mindazt amit nekem. Kolleganőm is csinálja illet... (2011.10.20. 07:59) Snadwich party

Linkblog

A hét

Tancos 2011.08.30. 22:38

81 kg-mal folytatom ezt a csodálatos hetet. A mosógépünk megadta magát. Már délután kivittük a sogorékkal a szerelőhöz, mert nem emelhetek semmit. Anyósom ezt annyira a szívén hordja, hogy megkérdeztem tőle, hogy van-e még cukkini a kertben. Mondta hogy igen, de vigyem magammal Vikit, hogy a cukkinit Viki hozza fel, nehogy nehéz legyen számomra. Lemértem 1,4 kg-volt. erre lementem felhoztam és melléje, még egy nagyobb tököt is. Napközben hoztak fát Nógrádra, de csak fél kocsival (3 m3), mert a második kör előtt megadta magát a teherautó. Még jó, hogy holnapra beszélték meg apósékkal.

Délelőtt felmentem a korházba mert szeretett volna látni a sebész. 9 órától rendelt. Megjelentem jó katonához híven 9:00-kor a kartonozóban. Bejelentkeztem. Felmentem és leültem az az ajtó elé ahol a sebészet felírat olálkodott. Üldőgéltem, olvasgattam a telefonon egy könyvet, mire anyósom 1 óra múlva megkérdezi telefonon:

- Mit mondott az orvos?

- Ahhoz találkozni kellene vele, hogy mondani tudjon egyáltalán bármit is. Egyedül vigyázok a sebészeti szakrandelő ajtajára, nehogy elvigye valaki

- Még nem voltál bent?

- Nem, pedig ha nem csúszna ennyire az a pad rég elaludtam volna rajta. De legalább olvasáshoz kényelmes.

- Intézkedem.

Majd egy percen belül és teljesen más ajtó, mely tőlem egy optikus árus bódéja bujtatott el, megszólalt egy hang: Balázs Róbert úr !, Balázs Róbert úr?

Ezek után persze, hogy nem akarja elvinni senki azt a rohadt ajtót. Mert mindenki aki a sebészetre várt, az optikus bódéjának azon oldalán üldögélt. na mindegy, a sebbel minden rendben, van "geny" egy kicsi van, majd megszűnik. nem is genny, inkább kondenz folyadék ként tudnám megmagyarázni, mert a szakszó nem jut az eszembe.

A korház után, ha már kint vagyok a városban, leugrottam az egyik nagyszülőhöz látogatóba, majd némi beszélgetés után irány számítógép szervizest játszani. Így a délelőtt és az ebéd nagyobbik része el is ment. Ebéd kb 14-15 óra magasságában a tegnapi paprikás krumplinak titulált valamit ettem. A jó az egészben, hogy a csalamádé igen finom volt. így a kettő jól megvolt egymással. Délután Nógrádon, míg a fiúk és a csajok fát pakoltak engem meg odaparancsoltak a gép mellé, hogy kössek biztosítást a sogorék új autójára, hogy nyugodtan tudjanak közlekedni vele. Én bent ülők a nappaliban, Ők rohángásznak a ház előtt lévő farakás és az udvar között. Egy élmény volt bevadászni a neten megválaszolásra kerülendő kérdéseket. Hát volt olyan, hogy tippre ment a válasz adás. Sikerült megoldani.

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://franciariviera.blog.hu/api/trackback/id/tr553191759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hella1975 2011.08.30. 23:23:35

Még jó, hogy anyósod odafigyel Rád! Még mindig az ajtó előtt ülnél. :D

LeAg 2011.09.01. 16:46:52

Sajnos a korai ficankolas megbosszulja magat! Az 5.ik nap szokott a valaszto vonal lenni. Ha addig nem törtenik semmi, minden OK, de ha ficankolas van akkor biztosan törtenik....Nehez elfogadni hoggy az embernek figyelni kell magara... Gondold el mikor nekem vigyaz fekvesben kellet lennem 6 honapig,amikor Alexet vartam! Majdnem megörultem de nem csak en hanem Ivan is!!!
Lámpazz szorgosan, a feher fennyel 2-3 X 4-6 percig! Please!!!!!
süti beállítások módosítása